Wednesday, July 11, 2012

önlükler - plaket - blog mahallesi


Ördekleri koymuştum bir kaç gün önce.. ve bittiler anne-kız mutfak önlüğü oldular:) duck keten kumaşa polar aplikeler, keçe ve boncuklarla süslenmiş küçük broşlar... makina dikişleri ablamdan, aplikeler-süslemeler benden, renk seçimi sipariş sahibinden:) 








































Bir kaç ay önce "dayatmalarda kayboluş" bir yarışma düzenlemişti. Amacı eğlenmek ve yeni bloglar tanımaktı yarışmanın ve bazı kategorilerde oylar vermiştik gönlümüzdeki bloglara:) 


Ben de "en sevimli blogstar 2.si" ve "en konusunda uzman blogstar 3.sü" seçilmişim:) 


 dayatmalarda koyboluş ve gizli ekibi:) kazananlara plaket yaptırıp yollamışlar:) O kadar kıymetli ki benim için bu plaketler anlatamam. Emeği geçen herkese ve oy verenlere çok teşekkür ederim:)

















Şimdi sevgili dayatmalarda kayboluş blogları bir araya toplamaya çalışıyor..













blogların listeleri, tanıtım sayfaları, çarşıları. vs... içinde bir çok şey var bu sayfaların.. bu adresten göz atabilirsiniz. http://mahallemizinsakinleri.blogspot.com/


ve siz de logonuzu ve tanıtım yazınızı göndererek kendinizi bu listelere ekleyebilirsiniz.


mesela bu benim sayfam:) http://hobi.muhtar.dayatmalardakaybolus.com/ecerce.html










sevgiler..





No comments:

Post a Comment