Monday, April 1, 2013

ÇİLEKLİ PERVANE

Merhabalar degerli web sitesi okurlarimiz. Simdiki konumuz ÇİLEKLİ PERVANE.

Herzamnki gibi bisürü bahanem var....Buralara uğramayı okadar çok istememe rağmen birşeyler hep engel oluyor..Kendi kendime acaba sıkılıyormuyum bu blog işinden diye sormadım değil ama öyle olsa sürekli o blogtan bu bloga dolaşıp durmam neyin nesi...


cilekli pervane 1


Sanırım farklı birşeylerle karşınıza çıkma isteğim sık sık çıkmamı engelliyor...

Bir de sizinde farkettiğiniz gibi hep yarım kalan elişlerim bu seferde terzi engeline takıldı...23.nisan kostümlerini dikmekle uğraşan terzimin zamansızlığından çok şikayetçiyim............

Gelgelelim bu nefis pastaya......

Malum çilek mevsimi geldi ve hemen kolları sıvadım bu  gördüğünüz pastayı yaptım..

Tarifi bizim pastane arşivinden ve daha önce de yayınlamıştım...

Çok beğenilen bu pasta sevgili arkadaşım Bülvin ve pastalarla arası pek iyi olmayan kızı Ceylin'in de favorisi...


cilekli pervane 2


Sizin için Bülvin ve benim yaptığım çilekli pervanenin görüntüleri...


cilekli pervane 3


Bu arada balkonum çiçeklendi..

Petunyalarım cıvıl cıvıl......


cilekli pervane 4


En yakın zamanda daha güzel görüntülerle tekrar buluşmak ümidiyle...

Şimdilik hoşçakalın..


Bu yazi ile alakali daha fazla yazi bulabileceginiz tavsiye ettigimiz bir kaynak : pervane havlu kenarı

No comments:

Post a Comment