Wednesday, April 24, 2013

manzara yağlı boya

Merhaba degerli site ziyaretcilerimiz. Yogun talep aldigimiz icin sizlere bugün manzara yağlı boya makalesini sunmaya karar verdik.

manzara yagli boya 1

FIRTINALI GÜN BATIMI

ilk resim çalışmalarımdan olan bu resim

bana bir sonraki yapacağım resimler için

ilham kaynağı oldu. ayrıca yağlı boya resimde,

kesinlikle acele edilmemesi gerekir, resim yaparken

kendinize çok zaman verin dar zamanlarda resim

yapmaya çalışmayın yada şöylede yapabiliriz.

resim yapmaya pek zaman bulamıyorsanız

resim yaparken yani yapım esnasında düşünmeye özen gösterin hiç bir ayrıntıyı kaçırmamanızda fayda var acele ederseniz bazı ıyrıntıları kaçırabilirsiniz

küçücük bir dokunuş bile resimde çok değişikliklere

yol açar bu yüzdendirki ayrıntı kaçırmamak önemlidir.resim yapacağınız zemin önceden hazırlanmalıdır.

alt zemin olarak beyaz boyayla bir iki kez boyanmalıdır bu uygulamayı bildiğimiz pilastik bayayla yapanlarda var. bir kaç şekilde olabiliyor kısacası tuvalin emiciliğinin azaltılması için yapılan bir uygulamadır. şimdi resime başlayalım öncelikle, kafanızda canlandırdığınız resimle ilgili boyaları paletinize dökün sonra en uzak nesneden başlayarak yapmaya başlayın, mesela yukarda gördüğünüz resimde ben önce ufuktaki kızıllığı yağmaya başladım resim yaparken her zaman uzaktan yakına doğru çalışın, bu sayede resimi doldurmak çok daha kolay olacaktır. ben kendimce bildiklerimi burda anlatmaya çalıştım illaki benimde bilmediğim birşeyler vardır,

manzara yagli boya 2ben amatör bir ressamım sadece kendi fikirlerimi sizlerle paylaşmak istedim sizinde bu açıklamaya eklemek istediğiniz bir şeyler olabilir yorumlarınızı bekliyorum.saygılar (cemil arslan).


Bu makale ile alakali daha fazla yazi bulabileceginiz kaliteli bir sayfa : yağlı boya manzara resmi tabloları

No comments:

Post a Comment