Wednesday, November 13, 2013

Banuca Birşeyler/1



Beni çokk özleyin diyen kocaman cesur yürekli arkadaşım, izninin 1 gününü yedin. Sana 15 gün bizlerden uzak kafanı dinlemen için izin vermiştim ki bunu sakın unutmayasın. Kaldı 14 günün...






Biz sanal bir dünyada birbirimizi bulduk, dostluklarımızı pekiştirdik sanal alemden gerçek dünyaya taşıdık, iyi günümüze kötü günümüze ortak olmayı hobilerimizle birbirimizi ayakta tutmayı başardık. Yine öyle olacak, yine bir olacağız, yine omuz omuza yan yana duracağız.  Ama sana maalesef ki söz veremem artık seninle didişmeyip iyi geçineceğime dair... Sen benim  ben senin bu didişmelerimize, havadan sebeplerle sırf kıskançlığımdan notunu kırmalarıma alıştık gülüp geçtikte, ne çektim be arkadaş senin şu takipcilerinden, Banu hanım'ı niye üzüyorsunuz ki diyen özelden bile gönderilen mesajlarından illallah derdirttin bana.






Bir an önce sağlığına kavuş ve bu günler sular seller gibi geçip unutulsun dileklerimle...






Evet sevgili blog dostlarım, Banucam bugün Allah'ın izniyle sabah 8.30 da ameliyata girdi ve12.30 gibi Sevgili can dostu ve blogunda sık sık adını duyduğumuz Billur'dan öğrendiğime göre ameliyattan çıkıp 2 gün boyunca misafir edileceği yoğun bakım ünitesine alınmış. Doktoru ameliyatın başarılı geçtiğini söylemiş. Bundan sonrası nekahat dönemini Allahın izni ile geçirecek ve tez zamanda aramıza dönecek. Ben de haber aldıkça sizlerle paylaşacağım...






Dualarımız seninle Banum...


No comments:

Post a Comment