Wednesday, November 13, 2013

Başlık Yok, Resim Var !


Bugün sizlerle Hasankeyf yazımı paylaşacaktım ama cık, olmadı. O moda giremedim bir türlü. Ee hangi moddasın derseniz. İşte modum budur, buyrun...




baslik yok resim var 1



baslik yok resim var 2



baslik yok resim var 3



baslik yok resim var 4



baslik yok resim var 5



baslik yok resim var 6



baslik yok resim var 7



baslik yok resim var 8



baslik yok resim var 9



baslik yok resim var 10



baslik yok resim var 11



baslik yok resim var 12
Bu ne biçim mod, ne acayip ruhsal durum diyenlere bir cevabım yok. Anlatabilsem anlatırdım zaten. Başka bir şey ararken bunlara rastladım "Hah!" dedim "Şu an ben buyum işte!" Değişik çalışmalar değil mi?

Daha fazlasına ve farklısına ulaşmak için tık tık efendim. Mutlu hafta sonları :)

No comments:

Post a Comment