Thursday, November 7, 2013

DANTEL MOTİFTEN HAVLUuuuu

Merhabalar sevgili web sitesi takipçilerimiz. Yogun istek üzerine sizlere bugün DANTEL MOTİFTEN HAVLUuuuu yazisini paylasmaya karar verdik.

Allahın neden yaratılış aşamasında bazı ırklara torpil geçtiğini anlamıyorum. Hani biz eşittik, hani biz hepimiz onun kuluyduk? nan madem öyle neden götten bacaklı, sarkık bicikli, yayvan baldırlı bir ırka mensubum. Bumu yani eşitlik, bi yukarımız ilik gibi hatunlarla kaynarken, kımıl kımıl sarı gacıları hop hop hoplarken, yüzlerindeki pürüzsüzlük bizi bizden alırken, aynaya bakmaya utanıyorum abi.. İç güzellik, salaklık mallık geçin efendim bu işleri. İç güzelik denen bir şey yok.. Memesi diri olan hatunun içi de güzeldir dışı da. Şahsen benim içim o yüzden çirkin, bacaklarım bi 5 cm uzun olsaydı uuuuu, ne yardım derneklerine üye olmuştum ben.. Ama çirkin olunca insan sadece kıskançlık, fesatlık pislik geçiyor aklından.. İç güzelik mevzusunu da bu yüzden ortaya atıyoruz zaten.. Baktık baktık bir çıkar yolu yok, eşşek götüne benzeyen sıfatımıza bir allahın kulunun bakması için direk bizden güzelleri aşağılayarak, "iç güzellik yarışması olsa birinci gelirim ki ben, kadında önemli olan beyin, şu masada oturan 1.78 boyundaki sarışın bronz tenli, mavi gözlü, kiraz dudaklı, inci dişli, porselen tenli kadınla yani en fazla ne kadar konuşabilirsin.. Ben sana söyleyeyim dantel motiften havluuuuu 1hiçç, çünkü beyinsiz o, malın biri ama ben öylemiyim allah götten bacak yaratmış ama beni, beynime çalışarak arayı kapatmış" Tarzı kıskançlık, hinlik dolu sözlerle heriflerin aklını karıştırmayı başarırız.. Onlar da çok salak lan, hemen inanıyorlar.. 4 erkekten biri "önemli olan beyin, iç güzellik" diyerek dolanıyorlar etrafta.. Kendi ırkımızın güzellerini bu şekilde atlatıyoruz ama anacım bu lanet rus kızlarına yapacak birşey yok.. Onlar içinde bir kaç plan yapmıştık ama bu yeni gelen yüzyılın hatun modeli biraz hoppa olunca bu pek işe yaramıyor.. "onların namusu yok bizim var, onları herkes düdüklüyor ama bizi bir kişi, onlarınki folofoş olmuş bizimki tek kullanımlık, rus mu ahah nataşa yani orospu lan orospu" bu tarz şeyleri de yayarak etrafa bir süre zaman kazandık erkeklerimizi onlara kaptırmamak için ama bu mevzu çok önemli olmamaya başladı, İzmir'de bir tane bile bakire yokmuş dedikodusu bitirdi bu planımızı..


Yaz geldi mi bir korku sarıyor beni, ülkemizin erkekleri elden gidiyor diyerek. hayır sadece ülkemin gelecek refahını düşündüğüm için bunu diyorum vatansever bir hatunum abi ben yanlış anlaşılma olmasın.. Kışın uğraş verip kendimize yamadığımız erkekler yaz geldi mi pırrr..


"osmanlarla erkek erkeğe tatil yapcaz biz, arkadaşlarla plan yaptık antalyada ucuz otel bulduk oraya takılcaz 3 gün ya, annemler zorla götürüyor hayatım beni evet 35 yaşımdayım ama naparsın annem antalyaya git diyorsa gitmeliyim" gibi cümlelerle bütün kış verilen emek bir anda güme düşüyor..

Antalya için zaten güzel planlarım var benim, o ormanları kim yakıyor zannediyorsunuz zırt pırt.. Kıskanç bir türk kızı yakmıyorsa ne olayım hepsinin soyu kurusun gelemesinler oraya bizim yiğidolarımızın uçkurlarını çözmesinler diye yavaş yavaş orayı yok ediyor. öpüyorum onu ben.


...


İzmirdeyken bi böyle hoppidi yapalım gençler diye dışarı çıkmıştık.. mekana 3 tane süt gibi kız geldi, resmen biz rusuz diye bangır bangır bağrıyorlardı.. Kapının ordan bir girdiler bir ışık bir nur yükseldi göklere.. Yanımızda 4 tane erkek var, habire bize oraya bakmayın buraya gitmeyin, tuvalete yalnız gitmeyin diye masa kızlarını koruyup kollama görevini misyon olarak yüklenmişlerdi.. lakin o kızlar içeri bir girdi, bizimkiler bir daha masayla ilgilenmedi.. Bir dans ediyorlar yılan gibi sürtükler.. kafalarına bira şişesi atıp kaçmak istedim.. Gözlerini tırnaklarımla çıkarıp çiğ çiğ yemek istedim, o pürüzsüz tenlerini cırmaklayarak baştan sona kanatmak istedim, saçlarından tutup mekanın duvarlarına çarpa çarpa öldürmek istedim, burun deliklerine parmaklarımı sokup yırtmak istedim, kulaklarını ısırarak kopartmak istedim, ayakkabımın topuğuyla beyinlerine beyinlerine geçirmek istedim, sindy bebek gibi olan bacaklarını törpü aletiyle acı vere vere kesmek istedim neyse devam etmeyeyim...


Dans ediyor, biri geçiyor karşısına sonra diğeri sonra diğeri, herkes bunlarla ilgileniyor.. şöyle bir yanyana geldik iki tanesiyle, ikisinin birleşimi ben kadar aynadan gördüm, memelerine gelen kafamla ezildim büzüldüm.. Haa şimdi orda ben nasıl diretcem iç güzellik falan diye.. içimin güzelliğini, zekamı nasıl gösterebilirim orda.. Göstersem bile kimsenin sikinde olacağını zannetmiyorum hipnoz mu ediyolar napıyolar bizim malları, bomba patlasa "tehlike anında ilk kurtarılacaklar kitap gibi hatunlar" başlığında beni bırakıp gidecekler orda..


Sonra çorbacıya gittik bizim ön masada oturuyo bu kaltaklar.. Bizim masadaki bebeler hemen hop peçeteyle bir gül yaptılar. Bunu zaten nerde öğretiyolar anlamıyorum, "rus kızları etkileme dersi part 1: peçeteyle gül yapın" böyle birşey olmalı.. Peçeteyle gül ne lan, origami kursuna gidelim mi desek, ıyy mıyy o ne kağıttan abuk ubuk şeyler derler.. Ama elin gavur gacılarını tavlamak için sümüğümü sildiğim peçeteden ev bile inşaa ederler şerefsizler.. yanımızdaki çocuk gidip verdi, çocuk mocuk diyorum ama yazı işleri müdürü bu arkadaş, boş beleş bişey değil.. Masalarına çağrıyolar lan diyerek homburu homburu bizi aldı götürdü.. yanımızdaki bebeler bizden nefret ediyolar tabi, bildiğin taş koyduk ekmeklerine..


Kızlar cidden çok güzel ama ben bakmaya doyamıyorum, al evine biblo diye koy dokunmaya kıyamazsın lan, ama işte bizim hayvanlar dokunmaktan ötesini yapıyolar pisikler, yazık dimi insan insana yapar mı abi öyle ayıpçıl şeyler, üzülüyorum yani onlar için yoksa valla başka derdim yok :pPp

Bunlar bildikleri tükçe kelimeleri söylüyorlar, bizimkilerde "ayy ne şirin, ay ne güzel, ay ne tatlı, ay ne bilmem, ne ayy ayy ayy" ben "pembe" kelimesini söleyemiyorum piembe diye çıkıyor ağzımdan, onun için aylarca benle dalga geçen beni çingenelikle suçlayan tipler, gacıların marhgabalarına "senin ağzını yerim ben" diye bakıyorlar..


orda göster bakayım zekanı işte, yiyosa götün çek ilgiyi üstüne.. nasıl başarcan kendimi kessem dönüp bakmaz kimse bana.. Aklımdan "zekanı göster zeki kızlar çekicidir unutmaaa, yada bacağını mı açsan yok yok tiksindirme insanları sen zekanı göster PuCCaa" diye telkinler vererek nasıl cümleler kurmam gerektiğini düşündüm..


- şirinlilkleriniz ve 5 yaş muhabbetleriniz çok güzel ama obama eti bank ikilemi için ne düşünüyorsunuz?


- 2 üniversite bitirdim işte bende ahah öyle yani ben hep bitiririm 3-4-5 no poroblemo..


- ikokulda IQ testi yapmışlardı normalin baya üstünde çıkmıştım ben öyle laf arasında söyleyeyim dedim


- kardeşini seçe üyeyim 4 tane kardeşim var ordan, bi tanesiyle görüştük. iç güzellik falan hani..


- problemleri kağıt kalem kullanmadan çözebiliyorum kafadan bi sor sor bak valla billa..


- bence bir kadın kendini kocasına saklamalı, lafım meclisten dışarı sizin ar damarınız çatlamış sizin üstünüzden geçen geçmeyen belli diil ama ayıp yani, ahlaksızlık böyle şeyler.. Yani kim ister yanındaki kadını senden önce düdükleyen 600 kişinin var olmasını.. örf adetlerimize uymaz, bide yani bize göre değil bunla gezerken herkes dicek ki "çocuk arkasını dönse, ben de düdüklesem" cık cık cık valla olmaz ayıp, haa sözüm meclisten dışarı demiştim dimi..


kafamda bir sürü cümle kurdum kurdum kurdum.. benden çıkan kelime ise


- neyse dostlar size doyum olmaz belinize kuvvet ben eve geçiyorum..


Bazen yenilgiyi kabul edeceksin.. Güzel kızlar yapacak bişey yok. herşey ambalaj bu devirde.. alah antalyalı kızlara yardım etsin onlar hep bu rekabet ortamında bulunuyorlar..









Benzer Yazılar





Bu konu hakkinda daha detayli yazi inceleyebileceginiz onerdigimiz bir web sitesi : DANTEL MOTİFTEN HAVLUuuuu

No comments:

Post a Comment