Friday, August 30, 2013

Girişimci olsan da iyi pilav yapabilirsin!



Sevgili Burcu Meriç benim twitterdan takip ettiğim "Miya PR ve Sosyal Medya Ajansı ve SWBN Kurucusu-Halkla İliskiler ve Gorsel İletisim Tasarimi Uzmani-Cosmoturk Kose Yazari-10bin Kadindan Biri" 


Biraz önce twitterdan pirinç pilavı kursu verebileceğini tweetleyince bu fırsatı kaçırmayıp blogumdan kayıt altına almak istedim..Hadi bakalım iyi pilav yapmak isteyenlere gelsin..Ben de şimdi twitterdan bu yazının linkini atacağım kendisine rızası olmadan yazdım bakalım ne ile karşılaşacağım:)?





Burcu Meric ‏@burcumeric


56 dk


Pirinc Pilavi nasil yapilir kursu var mi? Yoksa ben verebilirim.






reyhane @reyhanlahersey8 dk


@burcumeric buradan alsak üstad


Burcu Meric ‏@burcumeric22 dk


@reyhanlahersey tabii :) kaliteli baldo pirinc sicak su altinda beklicek. Az tereyag az zeytinyagi ile Pirinc kavrulur. Uzerine iki damla ++







Burcu Meric ‏@burcumeric4 dk


@reyhanlahersey +limon yarim kesmeseker tavuk suyu ya da knorrun islak bulyonu, bire birbucuk olcu su. En onemlisi harli ateste pisecek.






Burcu Meric ‏@burcumeric4 dk


@reyhanlahersey +uzerinde gozenekler olunca kisik atese gecilecek :)





reyhane @reyhanlaherseyşimdi


@burcumeric Çok merci



No comments:

Post a Comment