Sunday, August 11, 2013

KÜÇÜKAYASOFYA VE ROMANTİC SAATLER ! :)



kucukayasofya ve romantic saatler 1


KÜÇÜKAYASOFYA' yı  gezerken, sanki İstanbul değil de, bir an kendimi Akdeniz Ve Ege'nin sokaklarındaymış gibi hissediyorum...


kucukayasofya ve romantic saatler 2


Begonvillere geldikçe gözüm takılmıştı ve hep aklmı başımdan almıştır bu cazibesiyle !!


kucukayasofya ve romantic saatler 3


Yine mıknatıs gibi beni çeken ,bu şirin, minicik butik otelden içeri atıveriyorum kendimi...


kucukayasofya ve romantic saatler 4


Zaten onu görüp merak etmemek mümkün mü allah aşkına.. ?


kucukayasofya ve romantic saatler 5


Beyaz bisiklet delisi olan bendeniz ,zaten kapıda onunla karşılaşınca, içimdeki ses giderken ,al bunu götür bahçene diye usul usul fısıldamaya başlıyordu ...


kucukayasofya ve romantic saatler 6


Saatler boyu Küçük Ayasofya'yı arşınlayıp tamamını bitirdiğimde, saat 11.30 olmuştu. Sıcağı anlatmak bile istemiyorum !!

Ama serin bir ortam, sırtımı yaslayacağım rahat bir koltuk hayali beni öyle sarmalıyordu ki...


kucukayasofya ve romantic saatler 7


Ben hislerimde hiç yanılma payı olmayanlardanım !! Ya da az olanlardan demek daha doğru sanırım... İç sesim ''terasa çık ''dediğinde göreceğim manzarayı kesinlikle biliyordum... !!!

 Az sonra ise, soğuk suyum, az şekerli kahvem sabah ritüellerimin olmazsa olmazıydı..

Buralarda olmaya doyamıyorum...


kucukayasofya ve romantic saatler 8


elimde kocaman bir pamuk şeker ve pembe bir bulutun üzerinde olmak gibi bir şeydi sanırım buradaki duygularım.

ayrılmaz zor oldu ...












kucukayasofya ve romantic saatler 9


hele zaman makinesine girip , validemin büfesini görünce  dakikalar boyu, çocukluğumun Eski Beylerbeyi günlerinde doğduğum konaktaki,koşuşturan o küçücük nUnU OLUVERMİŞTİM...

(o evimizi ve o günleride anlatacağım )


kucukayasofya ve romantic saatler 10





3 saat tarihin büyülü, eşsiz güzelliklerle dolu Sultanahmet konakları arasında nasıl da aktı..


kucukayasofya ve romantic saatler 11


oturduğum yerden, solumda Sultanahmet camiini, sağımda ise Ayasofya Camiini görüyordum..

imkan yaratın ve buranın gecesini yaşayın derim !! hayal etmek zor olmasa gerek !




kucukayasofya ve romantic saatler 12



Önüme baktığımda ise tümmm Marmara olanca maviliğince bana huzuru aktarıyordu...


Önümdeki kağıda, o anlarda yazmadan edemedim seni...


 


Canımın Canı İstanbul ,


Mavinin en yakıştığı şehrim,


Ruhuma sükunet hediye ettiğin silüetin,


Nefes aldığım yer,


Doğmaktan binlerce kere şükür ettiğim sevdiceğim,


SEN BENİM YAŞAM KAYNAĞIMSIN


 


BİR DUT MASALI


No comments:

Post a Comment