Wednesday, September 25, 2013

BIODERMA Sebium Al correcteur



bioderma sebium al correcteur 1






BIODERMA Sebium Al correcteur ürününü kullanalı baya oldu ama yazmaya yeni fırsatım oldu.. 






Özellikle yaz aylarının kurtarıcı oldu benim için.. 


Benim cildim yağlı olduğu için her ürünü rahat kullanamıyorum maalesef.. Özelikle fondöten .. 






30 yaşında olmama rağmen hala daha ara ara çıkan sivilcelerimden kurtulmuş değilim.. 






Bu ürün hem sivilcelerime hemde cildime gayet iyi geldi.. 


Hafif mat bir yapısı var ama cilde kolaylıkla uygulanıyor...



bioderma sebium al correcteur 2






Ürünün kapak kısmında gizlemek istediğimiz sivilcelere özel formülü var ..Önce bu yeşil kısmı sivilcelere uyguluyoruz sonrasında renkli kapağın üstünde ki ürünü cildimize fondöten sürer gibi uyguluyoruz.. 






Bence 10 numara 5 yıldız bir ürün.. 










*Basın ürünüdür ..Kişisel yorumlarımı içerir


No comments:

Post a Comment