Friday, September 6, 2013

Chanel - Safari Far



Merhaba. :-)


chanel safari far 1


 Safari'nin gri-taupe tarzı muhteşem bir tonu, ince, gümüş ışıltıları var. Dokusu çok güzel. Kaliteli bir duruşu var göz kapağında.


Rengini çok beğeniyorum, ara sıra özenip aydınlık bir ton-ana renk-gölge şeklinde göz makyajı yapsam da benim favorim her zaman sür-çık 'a uygun farlardır, tek başına göz kapağında çok güzel duran, açık, tercihen kahve tonlarındaki farlar. Bu onlardan. Tek başına göz kapağınıza sürün, rimel + göz kalemiyle tamamlayın. Çok kolay, çok zahmetsiz ve buna rağmen gayet özenli duran bir göz makyajı.


chanel safari far 2


chanel safari far 3


chanel safari far 4


Kötü yönlerine gelirsem,


Bazsız kullanırsanız gün içerisinde biraz dağılıyor, ilk sürdüğünüz şekilde kalmıyor ne yazik ki. Daha uygun fiyatlı bir ürün olsa neyse ancak Chanel'den daha yüksek performans beklerdim.


Fiyatı yüksek. Yaklaşık 80 TL olması lazım. 62TL'ye Burberry'nin her bakımdan muhteşem farları varken (blogda yazıları olan Pale Barley ve Mulberry) daha yüksek fiyata bunu almam ben şahsen. Üstelik Burberry farların kapları da çok daha güzel. Dokuları da daha yumuşak ve kremsi. 

Ya da Too Faced'in 9'lu far paletleri. Neyse. :-P


Her cilt tonuna yakışacak bir renk değil. Özellikle belirgin sarı tonlu cildi olanlarda kirli?/yorgun görünüm verebileceğini düşünüyorum. Mutlaka denenerek alınmalı.






Safari, 'bitene kadar severek kullanacağım ancak bittikten sonra gidip satın almayacaklarım' kategorisinde. 


Çok fazla tavsiye etmiyorum gördüğünüz üzere. :P






Sevgiler.


İyi tatiller!






No comments:

Post a Comment