Sunday, September 15, 2013

YAZIN MEYVE KURUTMASI-ŞEFTALİ KURUSU,MÜRDÜM ERİĞİ KURUSU HAZIRLAMAK



yazin meyve kurutmasi seftali kurusu murdum eri i kurusu hazirlamak 1



4 E BÖLÜNMÜŞ MÜRDÜM ERİĞİ KURUSU


yazin meyve kurutmasi seftali kurusu murdum eri i kurusu hazirlamak 2



DİLİMLİ ŞEFTALİ KURUSU



yazin meyve kurutmasi seftali kurusu murdum eri i kurusu hazirlamak 3


GÜNEŞTE 1 GÜN BEKLEMİŞ HALİ



yazin meyve kurutmasi seftali kurusu murdum eri i kurusu hazirlamak 4


 


MERHABALAR SEVGİLİ TAKİPÇİLERİM HEPİNİZE SELAMLAR,SEVGİLER :)


 


Bu yaz ilk kez meyve kurutuyorum,heyecanla,merakla sonucu bekliyorum inşallah memnun kalırım :)


kuruyemişçilerde görüp özendiğimiz hatta yüksek ücretle aldığımız kuruların bir kısmını evde hazırlamak mümkün :)


bugünlerde hava oldukça sıcak değerlendirmek gerek,


şimdilik çeşidi az tuttum devamı gelir inşallah :)


1 adet iri şeftaliyi çok ince olmayacak şekilde dilimledim resimde görüldüğü gibi kağıt havlu üzerinde güneşe koydum,1 gün sonraki hali bile kurumaya yakındı


MÜRDÜM ERİĞİ KURUSU


erikleri bahçeden dalından topladık bu da ayrı bir zevk :))


erikleri yıkayıp uzunlamasına 4 e böldüm (çekirdeğini attım) yukarıdaki resimdeki gibi tepsiye dizdim güneşte kuruttum


No comments:

Post a Comment