Saturday, September 14, 2013

bizden




bizden 1
 bu sene ilk tatilimizi kıbrısta geçirdik.daha öncede gelmiş ama kıbrısın içini gezememiştik.yine öyle oldu:) otelimiz kıbrısın kırsal bir kesimindeydi.kaldığımız otel oldukça güzeldi bizde oteli yaşadık her birşeyinden faydalandık.çocuklar çok mutlu oldu.


bizden 2



bizden 3
 minarelli deniz dururken bakterili havuz.çocuklar havuzu tercih etsede arada denizede kaçırdım onları.


bizden 4
 ikinci tatiliz asos.budefa kayınvalidem ve eltimlerle gittik.asosa geçen senede gelmiştik.


bizden 5
 eltimle bir gecelik kaçamak.çocukları babalarına bırakıp bir şişe rose açtırdık.hafif çakır bir halde sırıta sırıta döndük odamıza.güzeldi beya.


bizden 6
 evet ben her gün böyle bir tabak indirdim mideye.hatta bitirince bir defa daha kalktım.sonra devamı geldi.ana yemeklere yz çevirip nefis mezeler yedim.kilo aldım döndüm.pişman değilim :P


bizden 7
daha önce defalarca kabak çiçeği dolması yedim ama böylesini ilk kez tattım.tarifi bilen yazsın derim.çiçek böreği.iinden lor peyniri vardı.sıcak sıcak nefisti.


bizden 8
 rose dan sonra limonataları tokuşturduk.çocuklar her ikimizide strese soktu.mete hiç şimarmadığı kadar şimardı.bir kavga bir yaramazlık çıkaracak diye peşinde gezdirdi beni resmen.


bizden 9
güzel bir haber.bir oğlum daha oldu.hala oldum ki beeeeeen.arasın gelişiyle ailemiz biraz daha büyüdü.


bizden 10
ay işte ben bu ikisi olmadan yapamıyorum.türk kahvesi ve tatlı.muffınleri ben yaptım.kahveleri komşum.onun denize nazır terasında hüplettik.şimdilik bu kadaaaaaar.


No comments:

Post a Comment