Wednesday, September 4, 2013

Çift Yumurta TEKİZ'i..!



cift yumurta tekiz i 1


Saçma geldi değil mi konu başlığı, saçma biliyorum ama içimde ki ikileme nasıl bir başlık bulsam bilemedim..

Bu günlerde bocaladığım şeyler ve kocaman mutsuzluklarım var..

Depresyon alameti sanırım bunlar, çünkü hayatımda kötü yöne giden bir şey yok çok şükür..

Her şey sakin tüm olağanlığıyla devam ediyor..

Bir tarafım buna sevinirken diğer tarafım isyanlarda..

Bu tek düzeliğe isyan ediyor!

Öyle ki aptallaştım, afalladım..

Olmayacak şeyler dileyip sonra imkansızlıklarına üzülüyorum..

Sonra üzüldüğüm için kendime kızıyorum..

Ama dediğim gibi içimde kavga eden iki taraf var.

Biri saçları at kuyruğu şeklinde bağlı, jilet gibi takım elbisesi içinde, gözüne fazla büyük gelen gözlükleri ve elinde ki kalem-defter ikilisiyle bana bakan ve "seni yakarım" parmak işareti yapan bayan olgun tarafım..

Bir diğeri saçlarında buklelere, kimi şekilsiz tokalar geçirilmiş, rengarenk çoraplar giymiş yaramaz, ve mutsuz küçük kız tarafım..

Sanırım biri beynim, biri aklım..

Ve ben tüm bunlara uzaktan bakıp hangi tarafı seçeceğimi bilmiyorum,

Hangisiyle mutlu olacağımı bilmiyorum..

Kendimle;

Çelişiyorum, çatışıyorum ve buna nasıl dur diyeceğim bilmiyorum..


No comments:

Post a Comment