Tuesday, October 29, 2013

feyzanın iğne oyaları

Merhaba degerli web sitesi ziyaretcilerimiz. Yogun istek üzerine sizlere bugün feyzanın iğne oyaları makalesini paylasmaya karar verdik.


Daha önce, merak edenler için peçete tekniğini anlatacağımı söylemiştim.İşte o gün bugün : )Ben seviyorum bu tekniği.Basit çünkü.İlk olarak malzemeleri veriyorum.


 


Malzemeler


 Tekniği uygulayacağımız bir obje


 3 katlı peçete


Peçete tutkalı


Fırça


Beyaz sprey boya


Vernik


 


feyzanin igne oyalari 1


 


feyzanin igne oyalari 2


Tekniğin Uygulanışı

Ahşap bir obje kullanıyorsak objeyi zımparalamamız gerekiyor.Zımparaladıktan sonra kuru bir bezle tozu alıyoruz.Beyaz astar boya atıyoruz,kurumaya bırakıyoruz.Kuruduktan sonra zımparalıyoruz. Tekrar astar boya atıyoruz.Boyanın kurumasını bekliyoruz.Eğer pürüzlük varsa tekrar zımparalıyoruz.Bu anlattıklarım ahşap obje içindi.

Ben bu tekniği tekene kutuya uyguladım.Teneke kutuyu Sprey beyaz boyayla boyadım.Kuruyunca tekrar beyaz boyayla boyadım.İki kat beyaz boya yetti.Kullandığınız objeye göre 3 kat da olabilir.Yukarıdaki resimde obje boyanmış durumda.

Kullanacağımız peçeteleri güzelce kesiyoruz.


feyzanin igne oyalari 3


Peçeteyi tek kat kalacak şekilde ayırıyoruz.Peçeteyi uygulayacağımız yere peçete  tutkalını fırçayla sürüyoruz ve peçeteyi yapıştırıyoruz.Peçeteyi yapıştırdıktan sonra fırçamıza tutkalı sürüp peçetenin ortasından başlayarak dışa doğru fırçayı gezdiriyoruz.


feyzanin igne oyalari 4


Peçete tutkalı kuruduktan sonra her tarafını vernikliyoruz.Vernik kuruduktan sonra tekrar vernikliyoruz.Sprey vernik daha kullanışlı oluyor.Aşağıdaki resimler bitmiş hali.


feyzanin igne oyalari 5



feyzanin igne oyalari 6


Eğer atladığım bir şey varsa yazın lütfen.

Benden şimdilik bu kadar : ))))


Bu konu hakkinda daha fazla yazi inceleyebileceginiz onerdigimiz bir sayfa : beş çayı tarifleri

No comments:

Post a Comment