Saturday, October 19, 2013

güllü etamin seccade

Selam degerli site takipçilerimiz. Yogun talep üzerine sizlere bugün güllü etamin seccade yazisini yayinlamaya karar verdik.


gullu etamin seccade 1
Bu seccademi nişanlıyken yapmıştım. Resim baya kötü ondan renkler birbirine karışmış durumda.... (Siyah bile siyah gibi durmuyor farkettiyseniz ki tam siyah o etamin)Ama bu haliyle bile gülleri ben burdayım diye bağırıyor ki resim iyi olsaydı hayal edin bu seccademi... Kayınvalideme diye niyetli yapmıştım,.. Ve zor oldu ayrılmamız bu uğraşımla ama ayrılabildim ve kayınvalideme nişan bohçamızda koydum bunu...

Bayağı uğraştım bunda... Çünkü siyah etaminde etaminin deliklerini görmek cidden çok zor oluyor. Ondan siyah etaminin şıklığına aldanmayın ve o kumaşa işlemeden uzak durun önerisindeyim işleme yapmış biri olarak :) Ama yine de onca uğraşıma  değdi diyorum.

Evet... Siz ne dersiniz bayanlar, değmiş mi?


Bu makale ile alakali daha fazla bilgi inceleyebileceginiz tavsiye ettigimiz bir web kaynagi : simli etamin seccade

No comments:

Post a Comment