Tuesday, October 1, 2013

KOLAY SANDIM, ALDATILDIM :)))



Bir şeyler yapıp biraz oyalanayım dedim.

kolay sandim aldatildim 1Facebookda bu resmi görünce amanın tam benlik, ne kadar kolay diye atladım.

LİNK BURADA


kolay sandim aldatildim 2


Aman ne kolaymış !!!!!!!


Böyle bir ucube oldu.






























































Ben onu öyle bırakır mıyım hiç? :)))


kolay sandim aldatildim 3





kolay sandim aldatildim 4
kolay sandim aldatildim 5


Elyaf saçlar ve biracık boya... ta taaaam..


Zavallıcığım. Bak öbürü masum bir aşçı oldu. Senin kaderin de, benim elime düşüp Vardar Ovasının rakılı versiyonunu dinlemiş Bülent Abi'ye dönmekmiş, kader bu naapican, çekecen :)))









Biraz da Einstein'a da mı benzemiş ne? :))


kolay sandim aldatildim 6













No comments:

Post a Comment