Friday, October 4, 2013

gewoon wat kiekjes gemaakt door mijn dochter


gewoon wat kiekjes gemaakt door mijn dochter 1gewoon wat kiekjes gemaakt door mijn dochter 2gewoon wat kiekjes gemaakt door mijn dochter 3gewoon wat kiekjes gemaakt door mijn dochter 4gewoon wat kiekjes gemaakt door mijn dochter 5 Ik vind het zo ontzettend leuk de kiekjes van mijn dochter. Ze gaat volgende week naar het middelbaar onderwijs en heeft een nieuwe telefoon gekregen. Ze is daar nu druk mee aan de gang met het uitzoeken wat ze daar nu allemaal mee kan doen. Dat heeft ze sneller door als haar moeder ik wist niet eens hoe ik moest opnemen toen ik een nieuwe telefoon had gekocht. Ze is nu druk met foto's schieten van alles en nog wat geweldig leuk. voor iedereen een heel mooi weekend Liefs stip

No comments:

Post a Comment